Haluaisitko suunnitella parempia mainosjulisteita?

Olen tehnyt lyhyen checklist tyylisen oppaan. Oppaaseen on kerätty yhdelle sivulle havainnollisesti 7 yleistä virhettä, jotka tiedostamalla ja välttämällä pystyt parantamaan mainosjulisteesi tehoa merkittävästi.

mainosjuliste - pikaopas

Lataa ilmaiseksi

SEITSEMÄN
ILMAISTA
VINKKIÄ

Ihan kiva ei enää riitä!

Julisteella ja varsinkin mainosjulisteella täytyy olla tavoite johon sillä tähdätään.

Tavoite voi olla asiakkaan saaminen liikkeeseen, tarjouksen pyytäminen, nettisivuille ohjaaminen, pysäköinnin kieltäminen, lisämyynnin saaminen kassalla… keksit varmaan omaan toimintaasi sopivan tavoitteen helposti.

Miksi uskoisit minua?

Törmään työssäni päivittäin julisteisiin, jotka saisi hyvin pienillä korjauksilla toimimaan paremmin. Paremmin toimiminen tarkoittaa tässä tapauksessa myyvempää eli lisää asiakkaita, lisää myyntiä, lisää tulosta. Eikä siitäkään ole haittaa, että juliste miellyttää silmää.

Olen työskennellyt julisteiden ja muiden painotuotteiden parissa vuodesta 1998 lähtien, suunnitellen niitä itse ja tulostaen muiden suunnittelemia julisteita. Eli kokemusta on kertynyt kolmelta vuosikymmeneltä.

Oppaaseen olen kerännyt ohjeet, joita noudattamalla saat nopeasti parannettua julisteesi tehoa.

Jukka Ryhänen
yrittäjä, Kopio-Raksa Oy

Lataa ilmaiseksi

Kopio-Raksa Oy • www.mainosjuliste.fi verkkokauppa